Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti cestovního ruchu
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company in the Sphere of Tourism
Autoři: Pavlátová, Lucie ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 8P; Cestovní ruch; Marketing; Marketingový mix; SWOT analýza; 8P; Marketing; Marketing mix; SWOT analysis; Tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68775

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361468


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet