Název: Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Překlad názvu: Strategy of input of Centropen Company on Chinese market
Autoři: Březinová, Petra ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4C analýza; formy vstupu; Internacionalizace; strategie; čínský trh; 4C analysis; chinese market; entry modes; internationalization; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68811

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361584


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet