Název: Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Překlad názvu: Risks in Marketing Communication Management
Autoři: Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; komunikační mix; konkurence; Marketing; produkt; propagace; rizika; communaticion mix; competitors; Marketing; place; price; product; promotion; risk

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70042

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367511


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet