Název: Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Překlad názvu: Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Autoři: Renfusová, Libuše ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluze; inovativní výukové metody; komunikace; mentální postižení; mimoškolní aktivity; moderní digitální technologie; podpůrné pedagogické metody; pomůcky; rehabilitační metody; speciálněpedagogické terapie; systém alternativní a augmentativní komunikace; tradiční výukové metody; učitel; vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením; začleňování; základní škola speciální; žák; alternative and augmentative communication system; education of pupils with mental disabilities; extracurricular activities; inclusion; mental disability; modern digital technologies; pupil; special pedagogical therapies; special primary school; supporting pedagogical and rehabilitation methods; teacher; tools; traditional and innovative teaching methods communication methods

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91618

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-368365


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet