Název: Vnímaná akademická účinnost u žáků s problematickým chováním v ústavní výchově
Překlad názvu: Academic self-efficacy of pupils with problematic behavior in instituional care
Autoři: Matějková, Veronika ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Horáková Hoskovcová, Simona (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Vnímaná akademická účinnost|vnímaná osobní účinnost|problematické chování|ústavní výchova|dětský domov se školou; Academic self-efficacy|self-efficacy|problematic behaviour|institutional care|children's home with school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/93092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-369924


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-12-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet