Název: Souvislost edukačního stylu učitele s vnímanou akademickou účinností žáků ZŠ
Překlad názvu: Relations of teaching styles with children's academic self-efficacy
Autoři: Komárek, Tomáš ; Horáková Hoskovcová, Simona (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: vnímaná akademická účinnost|výchovné styly|edukační styl učitele|alternativní školy|tranzitorní období; perceived academic efficacy|parenting styles|teacher educational style|alternative schools|transitional period

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/95009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-373154


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet