Název:
Návrh marketingového řízení společnosti
Překlad názvu:
The Proposal Marketing Management of Company
Autoři:
Bata, Jiří ; Langer, Jiří (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav a navrhnout vhodné marketingové řízení akciové společnosti Moravské keramické závody s podnikatelskými aktivitami v oblasti hutnictví a slévárenství.
The aim of this thesis is to assess the current situation and propose appropriate marketing management of joint-stock company Moravian ceramic factories with business activities in the field of metallurgy and foundry.
Klíčová slova:
Komoditní trh; Management; Marketing; Commodity Market; Management; Marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/80187