Název: Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of the Selected Company and Proposals for its Improvement.
Autoři: Nesvadba, Lukáš ; Štýbnar, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník spokojenosti zákazníků; měření spokojenosti zákazníků; průzkum trhu; spokojenost zákazníka; SWOT analýza.; Zákazník; Customer; customer satisfaction; customer satisfaction measurement; customer satisfaction questionnaire; market research; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-377396


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet