Název: Marketingový výzkum pro podporu komunikace ocenění výrobku
Překlad názvu: Marketing Research to support communication of the product valuation
Autoři: Winterová, Klára ; Krellerová, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingová komunikace; Marketingový výzkum; ocenění výrobku; pivní degustační soutěž; proces marketingového výzkumu; beer competition; marketing communication; Marketing research; marketing research process; product valuation; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82851

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-378915


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet