Název: Marketingová strategie uvedení nového produktu Xanil na český farmaceutický trh
Překlad názvu: Marketing strategy for introduction period of new product Xanil on the Czech pharmaceutical market
Autoři: Popelová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petrová, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Eli Lilly; konkurence; Marketingová strategie; marketingový mix; positioning značky; propagační strategie; segmentace zákazníků; Xanil; brand positioning; competition; customer segmentation; Eli Lilly; marketing mix; Marketing strategy; promotional strategy; Xanil

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35434

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-379591


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet