Název: Podpora prodeje ve vybrané jednotce
Překlad názvu: Sales promotion in a selected unit
Autoři: VALÁŠKOVÁ, Linda
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cesty podpory prodeje; cíle marketingové komunikace; cíle podpory prodeje; komunikační mix; marketingová komunikace; nevýhody podpory prodeje; nástroje marketingové komunikace; nástroje podpory prodeje; podpora prodeje; výhody podpory prodeje; advantages of sales promotion; communication mix; communication objectives; disadvantages of sales promotion; marketing communication; marketing communication tools; objectives of sales promotion; sales promotion; sales promotion tools
Citace: VALÁŠKOVÁ, Linda. Podpora prodeje ve vybrané jednotce. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41689

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-381171


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet