Název:
Matematické metody v ekonomii
Překlad názvu:
Mathematical Methods in Economics
Autoři:
Vargicová, Katarína ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie, konkrétne podporou predaja vo vybranej firme. Jadrom práce je analýza vybraných nástrojov podpory predaja pomocou matematických a štatistických metód. Podporu predaja je analyzovaná v spoločnosti Notino, internetového distribútora kozmetiky a parfumov. Nástroje sú analyzované pomocou neparametrických štatistických testov. Na konci práce sú zhrnuté výsledky a navrhnuté doporučenia pre spoločnosť Notino.
The thesis is aimed at the marketing communication, more concretely on sales promotion in selected company. The core of the work is analysis of selected sales promotion tools using mathematical and statistical methods. Sales promotion is analysed in company Notino, e-commerce distributor of cosmetic and perfumes. Sales promotion tools are analysed using nonparametric statistical tests. In the end the results are summarised and then recommendations for company Notino are made.
Klíčová slova:
Kruskal-Walllisov test; Mann-Whitneyho test; neparametrické testy; nástroje podpory predaja; podpora predaja; Kruskal-Wallis test; Mann-Whitney test; nonparametric tests; sales promotion; sales promotion tools
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83491