Název: Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Překlad názvu: Celebrity Marketing of Nike, Adidas and Puma in 2014-2017
Autoři: Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand ambasador; Celebrity; celebrity endorsement; celebrity marketing; cílení na ženy; komunikace; Nike; produkt; Puma; reklama; sportovní oblečení; značka; Adidas; advertisement; brand; brand ambassador; Celebrity; celebrity endorsement; celebrity marketing; communication; Nike; product; Puma; sportwear; targeting women

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99253

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383283


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet