Název: Strategie vnitropodnikové komunikace
Překlad názvu: The Strategy of Company Internal Communication
Autoři: Vávra, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: angažovanost; měření návratnosti investic do vnitropodnikové komunikace; měření účinnosti vnitropodnikové komunikace; nástroje vnitropodnikové komunikace; oddanost; strategické řízení; strategie vnitropodnikové komunikace; vnitropodniková komunikace; Vodafone; řízení; commitment; engagement; internal communication; internal communication channels; management; measurement of internal communication effectiveness; measurement of internal communication return on investment; strategic management; strategy of internal communication; Vodafone

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99260

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383290


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet