Název: Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Překlad názvu: Comparsion of marketing activities of beer producers on the Czech market in digital environment
Autoři: Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Břevnovský klášterní pivovar sv. Vojtěcha; Hostivar; minipivovar; online marketing; Pivo; pivovar; reklama na alkohol; Vinohradský pivovar; web marketing; Únětický pivovar; alcohol advertisement; Beer; brewery; Břevnovský klášterní pivovar sv. Vojtěcha; Hostivar; microbrewery; online marketing; Vinohradský pivovar; web marketing; Únětický pivovar

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99283

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383313


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet