Název:
Využívání geolokačních aplikací jako nástroje marketingové komunikace v České republice
Překlad názvu:
The use of geolocation applications as a tool of marketing communication in the Czech Republic
Autoři:
Peka, David ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá mobilními geolokačními hrami a jejich využitím v marketingu. V úvodní, teoretické části práce je v souvislostech definován pojem mobilní geolokační hry, který je následně ukotven v rámci marketingu. Teoretická část se rovněž zabývá stručným vývojem a předpoklady, které vznik geolokačních mobilních her umožnily. Praktická část se následně věnuje výzkumu mobilních geolokačních her v České republice. Cílem výzkumu je zjistit od aktivních hráčů jednak jaké herní prvky a atributy preferují a jednak jak hráči vnímají propojení geolokačních mobilních her a marketingu. Výzkum vychází ze 119 odpovědí aktivních hráčů.This bachelor thesis deals with location based mobile games and their use in marketing. In the theoretical part of this thesis is explained and defined the phenomenon of location based mobile games and put in context within marketing. The theoretical part also deals with the development and circumstances, that made inception of location based mobile games possible. The practical part deals with a research of location based mobile games in the Czech Republic. The goal of the research is to find out which gaming elements and attributes are preferred by players and how do the players perceive interconnection of geolocation mobile games and marketing. The research is based on 119 responses of active players from Czech republic.