Název: Procedurální generování 2D map pro počítačové hry
Překlad názvu: Procedural 2D Map Generation for Computer Games
Autoři: Nepožitek, Ondřej ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: 2D mapy; místnosti; počítačové hry; procedurální generování obsahu; 2D maps; computer games; procedural content generation; rooms

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99794

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383959


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet