Název: Prolínání mediálního a marketingového obsahu na příkladu společnosti Ambiente
Překlad názvu: Blending of media and marketing content on the example of Ambiente Restaurants company
Autoři: Červenka, Jan ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ambiente Restaurants; foodie; gastronomie; lifestyle; obsahový marketing; žurnalistické žánry; Ambiente Restaurants; content marketing; foodie; gastronomy; journalistic genres; lifestyle

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99911

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384606


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet