Název: Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií
Překlad názvu: Building corporate identity through social and new media
Autoři: Kučerová, Tereza ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování povědomí o značce; e-commerce; flash sale; Korporátní identita; marketing; nová média; sociální média; značky; brand; brand building; Corporate identity; e-commerce; flash sale sites; marketing; new media; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99877

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384793


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet