Název:
Využití celebrity endorsement v rozhovorech v časopise ZOOT
Překlad názvu:
The Using of Celebrity Endorsement in the ZOOT magazine Interviews
Autoři:
Drachovská, Zuzana ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití celebrity v rámci propagace produktu, firmy či značky. Pro představu je zde zvolen konkrétní příklad, jehož komparace s podobnými ukázkami konkurence nastiňuje kritický pohled na fenomén celebrity endorsement a celebrit samotných. Stěžejní metodu práce tvoří zakotvená teorie s využitím opakovaného čtení a kódování. Tato metoda je v empirické části aplikována na rozhovory s celebritami z každého čísla časopisu ZOOT a následně jsou její výsledky vyhodnocovány ainterpretovány. Základním cílem práce je potvrdit či vyvrátit tvrzení, že časopis ZOOT využívá formu komunikace odlišnou od své přímé konkurence.This master thesis is focusing on celebrity endorsement used for product, brand or company promotion. The chosen example is compared with similar competitive ones and demonstrates critical view on celebrity endorsement as a phenomenon and also celebrities. The Grounded theory using repeated reading and coding is chosen as an analysis method for this thesis. This method is used in empirical part of the paper, applied on the interviews from every issue of the magazine ZOOT published and its results are interpreted and evaluated afterwards. The main aim of this thesis is to confirm or disprove the statement that magazine ZOOT uses communication strategy that differentiate it from its competition.
Klíčová slova:
celebrita; Celebrity endorsement; komunikace; rozhovor; zakotvená teorie; ZOOT; časopis ZOOT; celebrity; Celebrity endorsement; Communication; grounded theory; interview; magazine ZOOT; ZOOT