Název:
Atmosferické efekty ve WebGL
Překlad názvu:
Atmospheric Efects in WebGL
Autoři:
Brydl, Jaroslav ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá simulací a vykreslováním atmosferických efektů v prostředí WebGL s využitím aplikačního rozhraní Three.js. Jsou popsány principy fungování a implementace efektů střídání dne a noci, mraků, sněhu, deště a stínů. Efekty jsou převážně implementovány pomocí GLSL shaderů, které umožňují snadné použití napříč různými platformami.
This thesis deals with the simulation and rendering of atmospheric effects in WebGL using Three.js application interface. The principles of functioning and implementation of the effects of altering day and night, clouds, snow, rain and shadows are described. Effects are mostly implemented with GLSL shaders that allow easy use across different platforms.
Klíčová slova:
3D šum; atmosferické efekty; déšť; fragment shader; GPU; mraky; raymarching; sníh; three.js; volumetrické efekty; WebGL; 3D noise; atmospheric effects; clouds; fragment shader; GPU; rain; raymarching; snow; three.js; volumetric effects; WebGL
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85205