Název: Rozvoj značky v pojišťovně
Překlad názvu: Branding Development at Insurance Company
Autoři: Taťáková, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand; brand communication; brand development; brand identity; brand personality; brand positioning; branding strategy; competition; identita značky; komunikace značky; konkurence; osobnost značky; pozice značky; rozvoj značky; strategie značky; značka

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85313

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-386757


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-10-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet