Název: Využití efektu ukotvení v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Use of the anchoring effect in marketing communication
Autoři: Režný, Michal ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorální ekonomie; chování; efekt ukotvení; experiment; iracionální; kognitivní zkreslení; kotva; kotvení; marketingová komunikace; ovlivnění; reklama; advertising; anchoring; anchoring effect; behavioral economics; behaviour; cognitive bias; experiment; influence; irrational; marketing communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102834

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-389019


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet