Název: Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Překlad názvu: Banner Advertisement in Online Marketing and its Impact on the Internet Users
Autoři: Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: anti-ad blocking; Bannerová reklama; bannerová slepota; blokování reklamy; displejová reklama; online marketing; PPC; remarketing; RTB; ad blocking; anti-ad blocking; Banner advertising; banner blindness; display advertising; online marketing; PPC; remarketing; RTB

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-389042


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet