Název: Communication Strategy of Market Entry in Eastern Europe in the Area of International Tolling
Překlad názvu: Komunikační strategie vstupu na trh zemí východní Evropy v oblasti mezinárodního výběru mýta
Autoři: Záklasníková, Alena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klencz, Armin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Bulharsko; komunikační kampaň; satelitní mýto; Bulgaria; communication strategy; satellite tolling

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7903

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3898


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet