Název: Rodina podle současné české reklamy
Překlad názvu: The family according to the current Czech advertisement
Autoři: SOUČEK, Tomáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: děti; ideologie; matka; otec; Reklama; rodina; socializace; stereotyp; zobrazení; Advertising; displaying; family; father; ideology; kids; mother; socialization; stereotype
Citace: SOUČEK, Tomáš. Rodina podle současné české reklamy. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52022

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-390929


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-01-07, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet