Název: Uvedení výrobku na trh
Překlad názvu: Introduction of the Product on the Market
Autoři: BRYCHTA, Michal
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; Ansoffova matice; BCG matice; finanční analýza; marketingový mix; segmentace trhu; SWOT analýza; životní cyklus výrobku; 4P; Ansoff Matrix; BCG Matrix; financial analysis; market segmentation; Marketing Mix; product life cycle; SWOT analysis
Citace: BRYCHTA, Michal. Uvedení výrobku na trh. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53456

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394611


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet