Název: Nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolené
Překlad názvu: Holiday Buying Behavior of Residents of South Bohemia
Autoři: ŠVECOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; marketingový výzkum; nákupní chování; segmentace trhu; buying behavior; market segmentation; marketing research; tourism
Citace: ŠVECOVÁ, Kateřina. Nákupní chování obyvatel Jihočeského kraje při výběru dovolené. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/54269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394722


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet