Název: Vnímání inkluzivního vzdělávání učiteli základní školy
Překlad názvu: Primary or lower secondary school teachers' perception of inclusive education
Autoři: MALÁ, Tereza
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: asistent; Inkluze; integrace; podpůrná opatření; speciální vzdělávací potřeby; učitel; žák; assistant; Inclusion; integration; pupil; special educational needs; support measures; teacher
Citace: MALÁ, Tereza. Vnímání inkluzivního vzdělávání učiteli základní školy. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52636

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet