Název: Rozvoj sebehodnocení u žáků v ISCED 2
Překlad názvu: Development of self-assessment with pupils in ESCED 2
Autoři: Müllerová, Veronika ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: formativní hodnocení; kvalitativní výzkum; metakognice; sebehodnocení; formative assessment; metacognition; qualitative research; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106125

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet