Název: Event marketing v oblasti módy se zaměřením na český internetový obchod Footshop
Překlad názvu: Event marketing in the fashion field with the focus on Czech e-shop Footshop
Autoři: Handzová, Hana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: event marketing; Footshop; marketingová komunikácia; módny marketing; streetwear značky; tenisky; event marketing; fashion marketing; Footshop; marketing communications; sneakers; streetwear brands

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107192

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397793


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet