Název: Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Překlad názvu: Role of specialized media outlets in higher education of future marketing professionals
Autoři: Penkov, Radoslav ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informační gramotnost; marketingová média; mediální gramotnost; Média; oborová média; studenti marketingu; užívání médií; Information literacy; marketing media; marketing students; Media; media literacy; media usage; specialized media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107220

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397821


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet