Název: Greenwashing jako trend fast fashion řetězců na českém trhu se zaměřením na H&M a Mango
Překlad názvu: Greenwashing as a trend of fast fashion industry in the Czech market with a focus on H&M and Mango
Autoři: Baráthová, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; fast fashion; Greenwashing; hloubkové rozhovory; konzumerismus; udržitelnost; zelený marketing; consumerism; CSR; fast fashion; green marketing; Greenwashing; in-depth interviews; sustainability

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107282

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397883


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet