Název: Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2006, 2010 a 2016 a jejich vzájemné porovnání
Překlad názvu: The Analysis of Marketing Communication of the International Film Festival Karlovy Vary in the Year 2006, 2010 and 2016 and Their Comparison
Autoři: Marešová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; filmový festival; KVIFF; marketingová komunikace; MFFKV; propagace; reklama; advertising; analysis; film festival; KVIFF; marketing communication; promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107312

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397914


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet