Název: Vnímání reklamního vlivu influencerů z pohledu mladých online uživatelů
Překlad názvu: Advertising impact of influencers as perceived by the young online users
Autoři: Kadeřábková, Tereza ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; Influencer; influencer marketing; mladí online uživatelé; názorový vůdce; placená spolupráce; reklamní vliv; sponzorovaný obsah; advertising impact; collaboration; Influencer; influencer marketing; opinion leader; questionnaire survey; sponsored content; young online users

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108078

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398291


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet