Název: Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Překlad názvu: Semantics of Czech Beer Advertisements Or "Men to Themselves"
Autoři: VEDROVÁ, Adéla
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazyk reklamy; pivní reklama; pivo; psychologie reklamy; sémantická analýza; česká reklama; advertising of beer; czech advertising; langue of advertising; psychology of advertising; semantic analysis
Citace: VEDROVÁ, Adéla. Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě". České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398987


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet