Název:
Návrh změn v marketingovém mixu společnosti Balónový zámek s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal for changes in the Marketing Mix of Balónový zámek s.r.o.
Autoři:
Náglová, Denisa ; Marková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá rozborem jednotlivých složek marketingového mixu společnosti Balónový zámek s.r.o., která svým působením spadá pod firmu Balóny Kubíček spol. s.r.o.. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se zaobírá teorií, od základních pojmů marketingu, přes nástroje až po definice. Druhá část analyzuje vybranou společnost, současný stav a jeho vyhodnocení. Poslední, závěrečná část, vychází z analytické části, ve které došlo k vyhodnocení současného stavu, a díky tomuto jsou zde navrhnuty vlastní nápady na zlepšení složek marketingového mixu.
This Bachelor´s thesis is focused on the individual components of the marketing mix of the company Balónový zámek s.r.o., which its action falls under the company Balóny Kubíček spol. s.r.o.. The Bachelor´s thesis is divided into 3 parts. The first part deals with the theory, from the basic concepts of marketing, through tools until definition. The second part analyzes the selected company, the current status and its evaluation. Last, the final part is based on the analytical part, in which there was an evaluation of the current state and thanks to this there are designed your own ideas to improve the components of the marketing mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace; distribution; marketing; Marketing mix; price; product; propagation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178680