Název:
Návrh změn/doplnění v marketingové komunikaci farmářského řeznictví
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Kalus, Jiří ; Škarková, Andrea (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Mikrofarma, s.r.o., konkrétně na prodejnu v centru Brna. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komunikačního mixu. Následně je vypracována analýza komunikačního mixu prodejny v centru Brna a porovnání s blízkými konkurenty. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
The dissertation aims on marketing communication of the company Mikrofarma, s.r.o., especially on shop in the centre of Brno. Theoretical part contains knowledges from marketing mix focusing on promotion and instruments of communication mix. After that is elaborated analysis of communication mix of shop in centre of Brno and it´s compared to close competitors. Base on knowledge from analysis part are created suggestions to built up promotion.
Klíčová slova:
Facebook; konkurence.; Marketingová komunikace; propagace; competition.; Facebook; Marketing communication; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178713