Název:
Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Change of Marketing Communication of a Selected Company
Autoři:
Svoboda, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace retailové části společnosti Cyklospeciality s.r.o., operující na trhu s cyklistickým vybavením. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu, zaměřeném na komunikaci se zákazníky. Ve druhé, analytické části práce je představena společnost, její obchodní situace a na základě teoretických východisek proveden marketingový výzkum současného stavu komunikační koncepce společnosti. Na základě výsledků jsou navrhnuta doporučení pro úpravu komunikačního mixu.
The thesis deals with marketing communication of the retail company Cyklospaciality s.r.o., operating on a bicycle equipment market. The first part is focusing on theoretical knowledge of a marketing mix, especially communication with customers. The analytical part describes the company, its business situation and applies theoretical knowledge of marketing research to the current state of the company. The results are given as a recommendation for altering the communication mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikace; marketingový mix; produkt; propagace; communication; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178728