Název: Spokojenost zákazníků
Překlad názvu: Customer Satisfaction
Autoři: Kučera, Tomáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; zákazník; customer; Marketing Mix; Porter’s Five Forces Model; satisfaction; SLEPT Analysis; SWOT Analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177891

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-399944


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet