Název:
Návrh marketingové strategie nového produktu vybrané stavební společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for the New Product of the Selected Construction Company
Autoři:
Valová, Aneta ; Čaputa, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce vytváří návrh marketingové strategie synergického stavebního produktu u vybrané společnosti. Pomocí teoretických poznatků je prováděn výzkum, jenž vymezuje hlavní směr a cílové segmenty marketingové strategie. Na základě těchto atributů jsou prováděny analýzy trhu, které vedou k mapování potencionálních příležitostí a rizik, jimiž je navržen proces uvádění nového stavebního systému Timbex na trh.
The diploma thesis creates a marketing strategy proposal for a synergistic construction product for a selected company. Through theoretical knowledge, research is conducted that defines the main direction and target segments of the marketing strategy. Based on these attributes, market analyzes are conducted that lead to the mapping of potential opportunities and risks by which the process of launching the new Timbex building system is proposed
Klíčová slova:
marketingová komunikace; marketingová koncepce; Marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; propagace stavebního produktu; stavební firma; synergický systém Timbex; uvedení produktu na trh.; construction company; marketing communication; marketing concept; marketing mix; marketing research; Marketing strategy; product launch.; promotion of construction product; synergy system Timbex
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177953