Název: Genderové stereotypy v reklamě na technické produkty
Překlad názvu: Gender Stereotypes in Technical Products Advertisements
Autoři: Kolomiichuk, Liubov ; Walek, Agata (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Advertising; gender; gender stereotypes; media; gender; genderové stereotypy; média; Reklama

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/173774

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-401366


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet