Název:
Mobilní aplikace pro správu a rezervace sportovních lekcí
Překlad názvu:
Mobile App for Management and Reservation of Sports Lessons
Autoři:
Hynek, Tomáš ; Tomešek, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která umožní urychlit a obstarat kompletní proces a správu rezervací sportovních lekcí. V aplikaci vystupují dvě role uživatele. Prvním typem uživatele je trenér, který může nabízet svoje sportovní lekce. Pokud si jeho lekce někdo rezervuje, aplikace mu to patřičně oznámí. Všechny své rezervace lekcí může spravovat a zobrazovat pomocí kalendáře. Naopak uživatel nebo-li sportovec, který provádí rezervace, může lekce vyhledávat dle jejich názvu nebo vzdálenosti místa konání. Aplikace s názvem Fittyy je vytvořena na základě pravidel Material Designu. Dále jsou v aplikaci využity moderní technologie Android Jetpacku, které umožňují ukládání lokálních dat, implementaci architektury MVVM nebo zpracování dat na pozadí. Pro komunikaci mezi trenérem a sportovcem byl využit CMS systém firmy Dactyl Group s.r.o.
The goal of this thesis is to create a mobile application for Android that will offer management for reservations of training lessons. There are two user roles in the application. The first one is coach who can offer his lessons to other users. Users then can book this lesson right from the application. Coach can also manage all of his lessons and see his reservations in calendar. The second type of user is an athlete who can search for training lessons by name or place distance and then he can book them. The name of the application is Fittyy and it complies with Material Design rules. It uses advanced technologies like Android Jetpack to store local data, implement MVVM model or process server requests in the background. Communication between coach and athlete was implemented using CMS system made by Dactyl Group s.r.o.
Klíčová slova:
Android; Android Jetpack; Dagger; Google; Kotlin; Material Design; Material Theming; mobilní aplikace; MVVM; Retrofit; rezervační systém; Sketch; sportovní lekce; Zeplin; Android; Android Jetpack; Dagger; Google; Kotlin; Material Design; Material Theming; mobile application; MVVM; reservation system; Retrofit; Sketch; sport lessons; Zeplin
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180385