Název: Zelený marketing: strategické využití socio-environmentálního hnutí ve společnosti v pojetí firmy The Body Shop
Překlad názvu: Green Marketing: Strategic Use of Socio- Environmental Phd Movement of society in conception of the Compeny The Body Shop
Autoři: Baxová, Pavla ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108471

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403451


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet