Název: Marketingová komunikace mezinárodního knižního veletrhu a literárního festivalu svět knihy Praha 2007
Překlad názvu: Makreting Communications of the International Book fair and Literary festival Book World Prague 2007
Autoři: Čermáková, Kristýna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403462


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet