Název: Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku
Překlad názvu: Attitudes of final consumers to the selected advertising medium
Autoři: DUDKOVÁ, Iveta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konečný spotřebitel; postoj; reklama; reklamní prostředek; vnímání; advertising; advertising tool; attitude; final consumer; perception
Citace: DUDKOVÁ, Iveta. Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53847

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403713


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2023-03-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet