Název: Kosterní animace pro GPUengine
Překlad názvu: Skeletal Animation for GPUengine
Autoři: Minařík, Antonín ; Milet, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: animace; animation space; assimp; dual quaternion skinning; GPUEngine; inverzní kinematika; keyframing; kosterní animace; linear blend skinning; multi-weight enveloping; OGRE; OpenSceneGraph; skinning; vertex blending; animation; animation space; assimp; dual quaternion skinning; GPUEngine; inverse kinematics; keyframing; linear blend skinning; multi-weight enveloping; OGRE; OpenSceneGraph; skeletal animation; skinning; vertex blending

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180614

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403812


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet