Název: Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Překlad názvu: Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company
Autoři: Veselý, Tomáš ; Rejka, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Google Analytics; marketing hotelu; Mezinárodní marketingová strategie; segmentace; strategie hotelu; která je v souladu se současnými trendy v hoteliérství. Sekundárním cílem je segmentovat současné I potenciální zákazníky pomocí Google Analytics během přípravy mezinárodní marketingové strategie.; polskou a německou klientelu. Výsledkem této diplomové práce je komplexní mezinárodní marketingová strategii; V diplomové práci je analyzován vybraný podnik působící v oblasti turistického ruchu. Tento podnik má zákazníky z více než pěti zemí a specializuje se na hotelové služby v Krkonoších zejména pro českou

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180665

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403840


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet