Název: Návrh obchodnej strategie firmy vstupujúcej na slovenský trh
Překlad názvu: Market Entry Strategy of Company into Slovak Market
Autoři: Kniš, Leo ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Market Entry; PESTEL; Porter’s Five Forces Analysis; SWOT; PESTEL; Porterova analýza piatich síl; SWOT; Vstup na zahraničný trh

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403850


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet