Název: Marketingová komunikace České baseballové asociace
Překlad názvu: Marketing communication of the Czech Baseball association
Autoři: Rovňanová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fanoušci; influencer marketing; internetový marketing; online média; svaz; fans; federation; influencer marketing; internet marketing; online media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108868

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet